הרש"פ תשלם למשפחת המחבל הדורס משכורת לכל החיים

    ברוב מדינות המערב קיימים חוקים האוסרים על תמיכה פיננסית בטרור. למרות החוקים האלה המדינות הללו תומכות ברשות הפלסטינית וכך מאפשרים לה להפנות דולרים רבים לתמיכה במחבלים
    מנדי אושר 2 Comment on הרש"פ תשלם למשפחת המחבל הדורס משכורת לכל החיים

    מבט לתקשורת פלסטינית: אסיר שנשפט לתקופה של עד שלוש שנים, ישתכר מדי חודש 1,400 שקלים. לעומתו, מחבל שמרצה 10-15 שנים, כבר מקבל 6,000 שקל בחודש • מדובר על פי ההערכה ב-5% מתקציבה הכולל של הרשות

    [ צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    ברוב מדינות המערב קיימים חוקים האוסרים על תמיכה פיננסית בטרור. למרות החוקים האלה המדינות הללו תומכות ברשות הפלסטינית וכך מאפשרים לה להפנות דולרים רבים לתמיכה במחבלים
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלמנתו של המחבל שביצע ביום ראשון את פיגוע הדריסה ליד טיילת האז בירושלים, בו נהרגו ארבעה חיילים ישראלים ונפצעו 15 נוספים, יקבל מהרשות קצבה חודשית לכל החיים. מכון המחקר pmw שעוקב אחרי התקשורת הפלסטינית, מדווח הבוקר שמשפחת הרוצח פאדי אל יקבל כל חודש תשלום של 2900 כתשלום על "מוות קדושים"

    יצויין כי גם משפחות המחבלים שנמצאים בכלא הישראלי מקבלים כסף מהרשות כשהסכום תלוי במספר השנים בכלא ונקבע ע"פ התחשיב הבא: אסיר שנשפט לתקופה של עד שלוש שנים, ישתכר מדי חודש 1,400 שקלים. לעומתו, מחבל שמרצה 10-15 שנים, כבר מקבל 6,000 שקל בחודש. הטרוריסטים הכבדים ביותר, שנשפטו ל-30 שנה ויותר, נהנים משכר קבוע של 12 אלף שקלים לכל חודש. נוסף לכך, מקבל כל אסיר פלסטיני הכלוא בישראל 400 שקלים להוצאות פרטיות בכלא.

    כמו כן, לפי פירסומים בתקשורת הפלסטינית של השר לענייני אסירים ברשות, משרדו משלם גמלה מיוחדת למי שלא מצאו עבודה לאחר השחרור, בסך 2,000 שקלים לחודש. הסכום הכולל הוא כ-25 מיליון דולר בשנה. הכפלת הסכומים האלה במספר האסירים הכלואים בארץ מלמדת כי ההוצאה הכוללת על תשלומי השכר והתמיכה במחבלים הכלואים והמשוחררים, מגיעה ל-100 מיליון דולר בשנה.

    מדובר על פי ההערכה ב-5% מתקציבה הכולל של הרשות. כל הנתונים האלה הועברו בימים אחרונים לוועדת חקירה מיוחדת של הפרלמנט הבריטי הבודקת את הטענות על כך שכספי הסיוע האירופי לפלסטינים מאפשרת להם להקצות סכומים נכבדים למחבלים.

    "העדות של חוסני מאשרת את הטענה שלנו שהמשכורות שמשלמת הרש"פ לאסירים אינם רק פרס לטרור אלא גם עידוד לטרור", אומר איתמר מרכוס, מנכ"ל "מבט לתקשורת הפלסטינית". לדבריו, "ברוב מדינות המערב קיימים חוקים האוסרים על תמיכה פיננסית בטרור. למרות החוקים האלה המדינות הללו תומכות ברשות הפלסטינית וכך מאפשרים לה להפנות דולרים רבים לתמיכה במחבלים"



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      למה נירא לכם ?????? שילכו לעזאזאלללללללללל